چه باید با توجه به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک پرداخت
نوشته شده توسط : rshaole

چه باید با توجه به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک پرداختبرای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک و کیست خود را به تدریج رشد خواهد کرد، پس از آن بیماران کلیوی افسرده برای از بین بردن عملکرد کلیه ها، در پایان، بیماران مبتلا به نارسایی را وارد کنید.

با این حال، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان می شود. در حالی که بیمار کیست به آرامی توسعه، علائم معمولا در دوره میانسالی ظاهر می شود، معمولا پس از ده سال از توسعه قبل از آن می توانید به نارسایی کلیوی را وارد کنید. بنابراین، در این روند، اگر دریافت درمان موثر ممکن است پیشرفت بیماری در بیماران کند، و برای محافظت از سلامت بیمار. در این دوره از درمان، برخی از جنبه های که نیاز به توجه وجود دارد.

کنترل فشار خون 1.:

کنترل خوب فشار خون برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به دلیل بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار مهم است، ممکن است نشانه ای از فشار خون بالا در مراحل اولیه وجود دارد. و فشار خون بالا می توان به وضوح شتاب سرعت رشد کیست های کلیوی، به نوبه خود به کاهش زمان بیماران وارد نارسایی کلیوی است.

2. جلوگیری از عفونت:

عفونت دلایل بسیار معمول است و بسیار آشکار است، که می تواند وضعیت بیمار را بدتر است.

بنابراین، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید انجام شود برای جلوگیری از عفونت در زندگی روزمره خود، هر دو در آب و هوای سرد، برای جلوگیری از سرما.

3. اجتناب از دارو نفروتوکسیک:

داروهای نفروتوکسیک تشدید صدمه به کلیه ها در بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک در نتیجه در فرایند درمان، توجه داشته باشید که استفاده از داروهای خاص، که ممکن است منجر به آسیب کلیوی منجر شود، مانند آنتی بیوتیک ها و دیگر عوامل شیمی درمانی، مسکن ضد التهابی غیر استروئیدی، بی حس کننده، عامل های مختلف آنژیوگرافی.

4. طب چینی برای کاهش کیست های کلیه

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، طب چینی جهت کوچک شدن کیست های کلیوی انتخاب خوبی است. بیماری کلیه پلی کیستیک، بیشتر بیماران در حال حاضر نیز استفاده از روش طب غربی، اما طب غربی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است انتخاب خوبی نیست. چرا که به منظور کاهش خسارت ناشی از به کیست های کلیوی، طب غربی از طریق عمل جراحی برای کوچک کردن کیست در راه است. این درمان نه تنها بسیاری از آسیب به بدن، و به زودی به یک عود داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: